torsdagspicknick

idag har jag varit hos grabbarna på verkstan och bytt lite olja och fått bilen tvättad .. naajs. sånt gillar vi :) alltid lika kul att komma dit och dom kallar mig för "mam" och håller upp dörrar ;) mera sånt i världen .

plocka upp maxi på preschool , hem och käka lunch sedan fick vi för oss att ha låssaspicknick ute på altanen. jag drog fram kameran och lyckades göra ett par filmer . skitfint väder ute också :) älskart .. ja just det carro : 85 är runt 30 grader . hehe .. ska försöka länka till en konverterare på bloggen .. kommer inom kort .

 


 




jag är stolt över att jag fick med ett raseriutbrott i tredje filmklippet ;) hehe .. andra filmklippet är ganska kul då max försöker spela in samma video igen efter att ha tittat på den .. kan ni se hur petig han är ? så fort han stakar sig så början han om .. hehe .. sötnos <3

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0