tråkigt-väder-tisdag

jaha, inte alls så varmt idag .. men det gick ändå .. jag tog ungarna till beachen för lite lek och snäckplockning , det tyckte max va kul :) hehe .. sen badade vi i varma hottuben :D men ungarna åkte i kalla poolen då dom inte lyssnade , så jag slängde i dom där . haha . efter cirka 1½ timme ute gick vi upp på rummet och gjorde iordning oss för gokart och minigolf väntade på oss :) jag och chase körde skiten ur dom andra rent ut sagt , chase satt jämte då han inte va lång nog för egen gokart , så max åkte med garrett och blake hade egen gokart .. vi körde järnet och vann kan man säga :) kul va det . efter det gick vi till minigolfen för lite ploj då vi ska spela seriöst när mandy är med en dag , så vi tränade bara idag utan räkning , max är för söt när han spelar minigolf , tur har han med :)
vi gick hem och fixade lite mat och sedan vart det bio .. jag , chase och max gick på "monsters vs. aliens" och mandy , garrett och blake (och baby förstås) gick på någon annan bio .. så jag tog bilen hem då dom skulle se en senare bio och gå hem .. jag va ganska förbannad när jag satt i bilen och jag inte kunde skjuta fram mig mera , mina värdföräldrar är ganska långa och jag har korta ben så jag nådde precis pedalerna , sjukt ! men vi tog oss hem och mina kids slocknade på soffan så jag bar dom nyss till sängarna .. vi får väl se om resten av packet ringer pågrund av att det är kallt , jag tänkte iaf gå och lägga mig ..

imorgon väntar fint väder och solbränna , grr :) see yaa

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0