10.30

vaknade jag upp efter mycket oljud från våra vaktmästare som klippte gräset och donade .. kommer inte sakna dom tunna väggarna här iaf :)

gjorde iordning en kycklingsallad till lunch och snackade med familjen på skype. pratade lite med alanna om kvällen också , kommer bli riktigt najs :) hon ringde nyss och berättade att en biljett skulle vara 22 dollar , najs . SOULJA BOY HERE WE COME !

samtidigt sitter jag här förbannad på cheesecake factory för att dom tog 42 dollar från mig igår , ASS !! så nu ska jag åka in och skälla lite på dom . kan bli kul :)

kommer mera uppdateringar under dagen , ska ta hand om tvätten och sedan ut för en shoppingrunda då det är taxfritt denna helg , underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0