bacon lip

haha, det tyckte jag va en grym översättning på "fläskläpp".. även om man kan tro att det är jag som har direktöversatt så är det inte så , hittade det på någon sida på internet . kom fram till att det hette "swollen lip" , tänkte att det kanske fanns något speciellt ord för det .. men icke :) orsaken till att jag letade efter det ordet va för att max gav mig en idag ... UNGE ! fick tårar i ögonen så jävla ont gjorde det .. men inga tårar spillda .. nu vet jag att dom finns där iaf :)


den passar in fint med min dåliga hy nu ..

max gav mig även en smäll över käften på bibblan idag också ,, det fick han ju lida för kan jag lova ! iaf , vi åkte dit för att leta massa böcker till barnen då dom åker till ohio imorgon för att hälsa på mandys sjuka mormor .. det innebär typ 3 timmars jobb på morgonen sen är jag ledig fram tills på söndag .. FETT NAJS ! jag hittade iaf lite böcker till mig själv också , när jag åkte hit så köpte jag en bok med jane green , älskade den boken .. så hittade lite mer böcker av henne som jag ska läsa nu .. har tänkt poolglass inför veckoslutet :)


ska nog börja läsa idag tänkte jag ..

2 MÅNADER KVAR TILLS MIN SISTA ARBETSDAG .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0