cheesecake factory

usch vad jag kände mig hemsk imorse när jag vaknade upp vid 1 .. hela dagen hade ju gått typ.
så jag slappade ännu en dag :D käkade lite frukost/lunch ..

alanna kom hit vid 6 och följde med oss andra brudar som hade stämt träff på cheesecake factory för en god middag . dom plockade upp oss i mitt hus runt 7 sen åkte vi i en lite familjebil till fairoaks mall för att äta.

det va en riktigt trevlig kväll , och vi va 7 st från 6 olika länder, pretty cool :)


australia, columbia, sweden , germany, brazil and south africa

drack lite lemonade

och åt lax, men puckona fattade inte att jag ville ha ris så dom gav mig pommes,
inte riktigt den bästa kombinationen med lax , men jag fick ju ris också iaf :)


nu ska jag peppa med soulja boy låtar, för imorgon blir det fur nightclub för att se honom live :) fett kul ! måste ju åka och hitta kläder att ha på mig imorgon också .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0