david lindqvist

fick bli min inspirations källa för kvällen då han tidigare ikväll nämnde att han hade gjort en huge matlåda för arbetspasset innehållandes kyckling sallad ..

så jag tog min lilla bil till stora giant och köpte hem massa matvaror för hela 31 dollar , känns bra att lägga pengarna på något gott iaf :) nu har jag mat för veckan . gött !


matvaror

kycklingen påväg in i ugnen

sen när har jag hackat lök så jädra fint ?  jag antar att jag har en bra matlagningsdag idag :)


tyvärr är maten inte färdig än, sitter och kollar på finalen av SO YOU THINK YOU CAN DANCE :D kyckling är förhoppningsvis färdig snart,  börjar bli lite småhungrig här i min ensamhet.

imorgon har jag lovat mig själv att ta min feta röv och gå till poolen :D

TTYL

Kommentarer
Postat av: Mor

Det var duktigt av dig att göra sallad :) Jag vill också vara hos dig och se finalen på SYTYCD :)



Vilket bra liv du lever just nu!

2009-08-06 @ 19:11:05
Postat av: David

HAHAHA! Vilken fantastisk inspritaionskälla jag är!! mm!! Nöjd jag blev nu då!:D Ser riktigt nice ut det där! Måste konstatera att dina rödlök är bra mycket mer finhackad än va min var! jag blev förbannad på den i slutet så det blev lite hipp som happ!:D haha

2009-08-09 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0