invisible mosquitoes

det tror jag existerar iaf ! om nätter får jag ungar 5 myggbett , men det bor ta mig F inga myggor i mitt rum ... troligen för att dom är osynliga , det är min teori :) UTTROTA MYGGOR är mitt förslag , för det är det värsta jag vet !


fy vale !!!!!

annars så har det varit jobb idag , började vid 7 imorse och jobbade till 12.30 då min värdfamilj åkte till Ohio .. fett najs med lite extra ledigt .. jag åkte och hälsade på alanna och vi planerade första veckan i september för då är det födelsedagsfirande minsann :) det har inte blivit mer spännande än så , snodde lite bilder av henne och fick även tillbaka mitt the sims 3 , eller det tog jag tillbaka då alanna vägrade ge tillbaka det :D hehe .

imorgon hoppas jag på att sova länge och sedan blir det samtal till alanna för att se vad helgen har att bjuda på :) sedan bli det pool och en av böckerna jag lånat :D kan bli fett najs .. jag funderar på en vit helg med böckerna i min famn , kan vara nyttigt då det är 2 fullspäckade helger som kommer efter det .. vi får se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0