helgens äventyr , allt i ett !

oj, 4 dagar och 2 timmar sen jag uppdaterade .. FÖRLÅT !


FREDAG

-åkte och gjorde oljebyte på bilen
-jobbade till 10 åkte direkt till g-town för partaj med brudarna.


killarna på oljebyte stället (kortet taget från biltvätten)

jag hittade även en polisbil i biltvätten :D

så facinerande va ?

ladda för förfest hos annemarie där det slank ner en och en annan corona ;)

julia va där :)

den absolut seriösa gruppbilden :)


en toppen kväll med brudarna, tummen upp :D


LÖRDAG

vaknade upp med aj vid min sida och jag tog mig till annemarie för att åka på äventyr  med henne och julia :)


eeeeeh?

nää, vi drog på hike ;)

vi hyrde en kanot och styrde ut till potomac river (eller julia och AM gjorde) hehe

haha, perfekt annemarie ;)

efter våran lilla båttur åkte vi till malin och badade poolen :P

vi dokumenterade våra underbart stiliga hopp ..

AM drunknade nästan kan man tro ;)


efter lite bad i malins pool lämnade vi mclean för att åka tillbaka till g-town för att köpa lite grönsaker och dipp till kvällen då vi spenderade lite tid framför gossip girl , eller jag spendera bara några timmar , för sen kom alanna in till town och vi gick ut .. först gick vi till miles och sa hej på me n yu .. mike , en bartender sa att han inte sett mig på länge ;) haha. kvällen slutade på third där vi stötte på malin .. mycket rolig kväll , vissa stunder iaf .. jag va lite tjurig där ett tag :P


klockren bild ..

hahaa, malin åkte snålskjuts på aj sent som katten  .. underbart roligt va det.


jag åkte åter igen hem med aj.. en helhelg va mysigt :D


SÖNDAG

trött som bara den och folk ringde och ringde , har aldrig hänt förut ?! såklart det händer när man är svintrött, planer smiddes med en picknick i det blå vid water front park nere vid hamnen .. johanna och ida kom in och dom har jag inte sett på ett tag så det va trevligt att träffa dom , även om det inte riktigt vart som vi tänkt oss , men alltid kul att ses :)
efter vår lilla picknick åkte vi hemmåt och jag kom hem runt halv 7 , blev en powernap mellan 7.45 och 8.15 ... skönt som bara den .. efter det så gjorde jag äntligen klart mitt arbete inför skolan jag åkte på för några helger sen , nu laddar man upp för ännu en helg i september med alanna, heather och julia :) kan bli fett najs .. haha.


MÅNDAG

jobb mellan 8-5 , gick snabbt som bara den .. sam (en kompis till chase) hade en sleepover , och killarna fick mig att småle på morgonen när jag kom upp.. konversationen mellan oss löd:
Chase: erica, guess what?
Jag; WHAT ???
Chase; we stayed up until 2 tonight
Jag; CHASE !! why ? you went to bed later than me ??
Sam: Well, i didnt go to bed that late
Jag: good
Sam: i went to bed at 1.30
Jag : SIGH (suck)... hahaaa

ungar alltså ... jag skrattade åt dom :) jag stannade hemma med reese och mandy tog dom tre övriga till tandläkarn , det va mysigt att ha reese alldeles för sig själv ensam i huset .. vi ringde hem till mamma och vi titta på lite tv , men lillkorven somnade i min famn ... jag har kommit på att det är det mysigaste som finns , en sovandes baby i ens famn .. ♥
jag tog även med mig blake, chase, sam och max till poolen där vi spenderade 1 timme ... mysigt och lite småkallt faktiskt ..


såhär ser det ut när jag har barnen för mig själv... jag tittar mejlen på datorn och jag lockar med cartoons till max , shame on me :)


nu ikväll mötte jag upp en ny svensk aupair som har kommit till S.R :) det va trevligt , vi drog ut på middag och det bästa är att hon bor på gångavstånd , fett najs ... tack för kvällen sofia !


Kommentarer
Postat av: David

Säg som det är.. Det är du som vill se på Cartoons.. inte barnen! ;D

2009-08-18 @ 15:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0