Saturday night

eftersom jag inte har gjort ett enda piss fredag och lördag morgon/eftermiddag så kommer här ett inlägg om lördag kvällen ..

jag styrde bilen mot g-town där camille stod för förfest .. alanna kom förbi så det va jag, alanna, annemarie och camille .. sedan svängde även staas förbi , helskön kille :) men annemarie och staas drog vidare till klubben lima och vi andra rörde oss mot third .


det blev ett par drinkar champagne (inte bra dagen efter)

en mask hittades (och någon va på g)

en gruppbild (tack donald)

sen försökte vi oss på en bild själva ;)

jag tyckte inte att alanna skulle tappa bort sig, så två feta nr fick hon :)

KVÄLLENS INNEHÅLL
- för mycket dryck
- arrestering
- camille försvann
- bitmärken
- slutade ganska aggressiv och fick stoppas av vakter
- ritade på alanna
- tyckte att en man hade för lite muskler, så han gick ner på marken och började göra push-ups
- va inne på herrtoan och snackade lite för tjejtoan funkade inte
- bortamatch

eh , jaa . lite för mycket att dricka är slutsatsen och även att herrtoan är äcklig , så gå inte på den !




Kommentarer
Postat av: ZOA

Gillar de där med bortamatch :D Greeeaaat ;)

2009-08-24 @ 10:42:28
URL: http://missguerrero.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhhh, arrestering!!! inte du hoppas jag :)

2009-08-24 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0