senaste dagarna i ett, thumbs up på det

FREDAGEN

jobb i stort sett hela dagen .. slutade vid 8 , drog direkt till alanna för att ladda för 21 års kalas med brudarn .


HAPPY B-DAY

me, alanna and heather

vi hade ganska kul på vägen till third

jag hittade en ny man , HAHA .. eller inte .


en bra fredagskväll men med lite för mycket dramatik ..

LÖRDAG




som sagt, med lite dramatik menade jag ett sjukhusbesök dagen efter med kära malin som hade en incident lite tidigare på dagen ;) det va en ganska kul sak att skratta och retas med , men jag tycker ändå synd om malins högra tumme som inte fungerar så bra just nu .. men hon tränar iaf vänstern just nu ;)


eller vad tycks om vänstern ??? :) fett kul


kvällen spenderades iaf i south riding med lite karaoke på applebees , träffade lite kändis (folk man känner igen) ..





Michael buble -  Home

den sången passa jävligt bra hur jag känner just nu , börjar få skaplig hemlängtan nu.. så vi sjöng den !


alanna , mig och vic .. jag tyckte det togs för dåligt med kort :)

SÖNDAG

spenderades med brudarna på morgonen , sen åkte dom ifrån mig och jag ringde hem och pratade i 2 timmar, skönt ! fick även lite tips från coachen på farmville, är besatt !! :D pratade även med rickard och belinda , kul att höra deras röster ...

fick även ett mejl från thais , en brasiliansk kompis ... hon har tydligen råkat fått mitt bankomatkort i fredags och jag har hennes för att bartendrarna gav oss fel kort, det är ju inte riktigt så att man tänker på sånt där en utekväll , så vi måste byta snarast möjligast ! så jävla klantigt .. ajaa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0