tisdags utgång

igår då , hade som sagt aupairmöte , träffade några brudar som jag inte pratat med förut och vi ska ut på middag ikväll för en åker iväg om ett par dagar :P så det blir en cheesecake factory , något som ni där hemma går miste om, skitgott ! dit ska jag ta er familjen , något ni måste äta på när ni kommer hit :)

efter aupairmötet åkte jag till stefan för jag hade lovat han att åka med till ett hejdåparty på hard times café .. så jag , stefan och våran chaffis brent åkte dit och det va skittrevligt , fick ett wristband för att dricka,  kung som jag är så det blir ett par drinkar , stefan leker kung i baren och beställer massa skit , haha, jädra trevlig kväll :) drog en sleepover hos stefan då jag inte kunde köra bilen hem . haha !


tisdagsgänget :)


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0