lider mot ett slut

snart är kära år 2009 slut som jag mestadels har spenderat i USA :) ett år att föralltid minnas . saknar faktiskt mina små älsklingar back in US , både vänner och barn.

imorgon är det julafton och man är väl inte sådär jättepepp .. men dagen är kommen och den ska firas ! åker upp till faster för lite pappa-sida häng och på fredag blir det mamma-sida häng :) det blir även häng på w-huset på fredag men nära och kära vänner ! looking forward.

vad har hänt sen senast?
vi bowlade i lördags och jag kom faktiskt tvåa utav 23 personer. kände mig bra , och det blev även en runda med spel om pengar där jag slutade som en sur fyra och missade pengarna :P haha, fast man ska ju inte klaga, hade en ganska bra kväll men dock några brutna naglar :(
vi åkte hem till våran gata och slog på stort med bad och utmaningar. det vart en del alkohol och älskade lina kom förbi och jag övade några skills på henne ;) hehe.

blev ingen spel i cupen på söndagen, mina lungor pallade inte. så det blev en ligga-i-sängen-dag , lika så måndagen.

tisdagen blev däremot lite roligare , jag och belinda fick för oss om att åka pulka .. så hon skulle komma hem till mig :) jag gick för att möta upp henne och i nedförsbacken så var det ganska halt och mina fötter drog i luften och rumpan ner i snödrivor . PINSAMT ! men jag skrattade och reste på mig och låtsades som ingenting , även om jag va helt snöig , tur att det BARA va två bilar som såg mig . fast jag måste erkänna att det hade varit ganska kul att se det på film . HAHA ! men jag mötte upp belinda och vi skrattade och jag visade olycksplatsen , hehe. vi kom hem och vi hittade bara EN pulka på vinden så vi kom på den briljanta idéen om att åka skridskor . vi packade med oss muggar och en termos för lite varm oboy , det blev även bullar på det . MYSFAKTOR ! tss,  vi käkade lite tacos och sen drog vi ut till tolvmannabacken för att glida runt lite på rinken tillsammans med hockeygrabbarna :P vi gled omkring i ca 15 min sen tröttnade mina tår så det blev fika i baksätet på min bil (mammas bil) sen vart det lite mera åk , men det snöade så mycket så vi tog vårat pick pack och drog hem till belinda för att se sista avsnitten på sunes jul ! bättre julkalender finns det inte.

idag har jag inte gjort allt för mycket, plockat upp lite skit hemma eftersom det är jul. men jag mår fortfarande inte bra :( men det stoppar inte mig från att vara med på alla äventyr som kommer !


Kommentarer
Postat av: Julia

jag blir så glad över att läsa din blogg =)

God jul på dig!!! ;)

2009-12-24 @ 03:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0