snart är det jul

och iår lär min julklapp från mamma och pappa göra en liten ändring på mitt liv framöver , mer om det när det finns mer detaljer :) men jag är glad över det beslutet jag har gått igenom med mamma .. en del kommer inte gilla vad jag kommer göra , men det är en sak som jag vill göra för min egen skull ! :) hoppas ni kan vara med och stötta mig i detta också .

utöver det så rullar livet på , jag tar min medicin mot min öroninflammation :( har även fått jobbig hosta som känns ner till lungorna, hoppas inte det blir något skit med det bara ..

snart är det final i idol också, det ska firas uppe hos rickard och belinda som jag så snällt bjöd in mig själv till :D haha . och på lördagen blir det att åka upp till stan för att ha en mysig liten hemmakväll hos josefine :)

jag måste klämma in min vän lina snart också känner jag :D jag har ju en present till dig .

thumbs up for the future


Kommentarer
Postat av: lina

ja det måste du faktiskt göra. . . Hum ..känns faan nästan som du fortfarande är kvar i staterna ju. . Å det gillas INTE ska'ru veta. . . Haha. . . Gtg ..btw, Allt är inte jk av de jag skrev :-) så'ru vet . . <3

2009-12-10 @ 10:56:11
URL: http://linabexell.blogg.se/
Postat av: Ida

hihi ååh spännande :D du måste berätta mer när du vet mer hahaha jag blev jätte nyfiken nuu! :D

2009-12-11 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0