en underbar tisdag ..

vaknade upp  vid 10 , som vanligt ;) tog på mig kläder och drog faktiskt en löptur med lite gång i också :D haha , kondis inte på topp måste jag säga , va ute i 35 min iaf . nu ska det tränas inför bikinisäsongen :) skulle vara duktig och köpa lite keso och sånt , jahopp . hallå amerika utan keso ! surade ihop och köpte "lean cousin meal" , ungefär som viktväktarna hemma .. gott är det . så det blev min frukost/lunch.

plockade upp max och rhea på preschool och dom satte nog ett rekord på att vara snabba idag.  dom brukar alltid  vara så sega och springa iväg från mig . laila och jag bestämde oss för ännu en playdate imorgon , hon bor ju bara några hus ifrån och är jävligt skön :) får se vad morgondagen har att erbjuda .

max lunchade och vi va ute i några minuter , sen vart det nap . har förövrigt dragit ner på napen nu , för han börjar bli äldre , så under 2 timmar nu. gjorde lite tvätt och sånt och sedan blev det samtal hem för en gång skull :D blake och chase kom hem så vi va ute och grannungarna va här så jag lärde mig "kickball" , shit vad jag och blake sprang omkring , vi svettades massa , skönt va det :) faktiskt kul att dom frågade om jag ville vara med . dom verkar uppskatta tiden med mig mycket mer nu också. jag gick och väckte upp max och vi va ute till typ halv 6 eller nåt . vi lekte lite med lego, skrattade och spelade stratego , som jag förövrigt vann på :D knäckte chase totalt , han bröt ihop och fick ett utbrott. men han måste lära sig att förlora också , så rummet blev det . sen va jag av för kvällen, men stannade kvar en timme på övervåningen och vi skrattade och hade kul och åt våfflor till middag , haha .

just nu ligger jag och tittar på the bad girls club , haha. brudar alltså . nu orkar jag inte blogga mer , hade faktiskt bilder från dagen . men jag är lat och låter dom vänta :D gonatt

CHOP CHOP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0