FLORIDA ....

herrejävlar , hade möte med föräldrarna idag (värdpäronen) , jag drar söder ut över springbreak, CAN'T WAIT. trodde inte jag skulle följa med , men vi ska bila ner till florida och sola och bada och leva livet med nya bebben också :)

det vi kom fram till på mötent va
- att killarna gillar mig :D (tackar jag för) ,
- att jag ska börja tvätta laka ( dom kissar i sängen och luktar svett) haha
- ha matlagningskurs med mandy :D haha . jag och chase försökte oss på matlagning igår . SRY .
- FLORIDA i april
- kanske WYOMING i juni , har dom inte plats så måste jag ta min lediga vecka där. dom ska rida hästar och stuf , inte för att jag är en hästbrud , men ändå..
- att bäbisen blir min efter maj , haha .

jag nervösar inför bäbisen :) och inför florida och har ångest för bikinisäsongen nu , får lägga på ett kol nu va :)

annars har det väl inte hänt så mycket på senaste,  eller joo . vi åkte till chuckE cheese i måndags med chase och max. det va en upplevelse för sig . det ska jag göra om , max pratar om att han vill ha sitt kalas på chucke cheese . han fyller ju snart ju , ska köpa en bunt med batterier åt han :D och någon leksak.




tänkte passa på att dela med mig med superbra låtar som kommer från mina högtalare just nu :)

THRIVING IVORY - ANGELS ON THE MOON


MIMS - MOVE IF YOU WANNA



dessutom har jag snart läst ut min bok också , efter det ska jag börja läsa boken " confessions of a shopaholic" på engelska. en utmaning , sen ska jag se den på bio :D måste börja plugga körkort också . usch och fy och blääää !!

till helgen blir det nog DC med johanna och mie på hostel . blir att möta upp tessan och sedan en utgång på det :D kan bli great . får se om det slår helgens bravader . nää , nu ska jag se mtv och efter det blir det bokläsning . tänkte försöka läsa klart den där , har ju ändå sovmorgon imorgon :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Lina (",)

Exakt vad menas med att babyn blir din? are you gonna take it with you to sweden ??.. hihi... Faan va skojj med SPRINGBREAK...tihih.. Men du får inte va med i nån wet t-shirt competition bara .. hahah.. Saknar dej fortfarande ... Have Fun :D

2009-02-05 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0