ledig måndag

oohalala, skönt med ledighet , fick dock en hake . bara jag som är ledig :D haha . så just nu sitter jag hos johanna och hon tar hand om abby , har work-outat lite . bra gjort . vi käkade också panera hehe . men jag kommer väl stanna här hela dagen , får vi se om det blir leesburg ikväll med brudarna från centreville . hoppas på att göra någonting iaf :)

ehm , igår kom ju som sagt johanna med ikea matlagningsboken på engelska till mig , och en påse bilar som gick åt ganska snabbt :D haha . måste köpa knäckebröd också eftersom min älskade makrill läggs på posten snart , yummy ! a men iaf , gav garretts present igår kväll eftersom jag räknade med att inte vara hemma idag då det är min lediga dag :D jobb hela vecka sen . fast har ju lite sovmårnar och sånt :) skönt det , då ska jag peppa mig själv till en joggingtur eller två :) måste komma igång nu ju . fast jag och johanna har kollat upp lite zumba kurser som jag ska tvinga med henne på .. och fotboll med :D hon berättade nyss att det va en mixad klass , varför sa du inte det tidigare ? då kanske det finns nån snygg eller två , får hoppas på det .

ja, annars har det inte hänt mycket mer än så måste jag medge . barn om några dagar , nervös ! gaaash , hoppas han är en tyst unge :) fast jag lär väl inte märka så mycket av honom eftersom mandy kommer ha hand om honom . eller det hoppas jag ju iaf ! vill inte ta för mycket ansvar för en så liten en . just det , log brett imorse då jag skulle ställa in disk i diskmaskinen , då hade nappar och små flaskor ställts in där :) så sött .

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: David

I miss your laugh, your smile !! :D

2009-02-24 @ 00:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0