ny dag , nya tag

igår hade jag en underbart rolig dag med blake och chase , max va också ok . men jag, blake och chase va ute och spelade fotboll och jag kan säga att jag va så jävla trött efter den timman med dom två :) men alla hade roligt och det va kul att dom för en gång skull kunde hålla sams . det där ska jag göra fler gånger . fast då med lek-kläder på . blake fick omkull mig ett par gånger så jag vart lagom skitig :D sedan blev det att gå in och väcka upp max och göra iordning honom för att skjutsa blake till basketträningen . jag mitt smarto tog fel bil så jag fick åka tillbaka med max, byta bil , packa in chase i bilen med för han hade sin träning vid 6 . vi åkte tillbaka med rätt bil, eftersom jag ska göra bilbyte :P efter bytet åkte jag med chase till hans basketträning som låg på andra sidan av stan typ . sammanlagt tog det över 1,5 timme . sköööönt att åka bil när man jobbar :) jag va trött och satte på dora till max och vi tittade på det i 1.5 timme och sen vart det mat och sedan slutade jag :D så skönt . det gick ganska fort igår faktiskt.

efter 8 kom en johanna till mig :) vi drog till starbucks och satt där till 9 , sen drog vi och hyrde film på giant , nick and noras blablabalabalaa någonting , vi passade också på att köpa lite snacks . det blev en fruktsallad för mig och johanna köpte små miniglassar , söta va dom :P så vi åkte hem och när vi kom innanför dörren så snacka vi lite med mandy och garrett . garrett säger : "we have a bad news" , aha tänkte jag . då säger han att jag måste börja jobba vid 7 nästa fredag , för då kommer våran bäbis :D jag vet inte säkert om det är något fel på han , eftersom dom har ett bestämt datum för han. men iaf, nästa fredag blir det tillökning . kul, förhoppningsvis :) ska bli gulligt med en bäbis omkring. men det innebär också att jag måste börja laga mat , suck pust och stön ! men iaf , efter det lilla snacket så kolla vi filmen som inte va den bästa jag sett måste jag säga, ingen rekomendation från mig där inte . sen skiljdes vi åt och johanna slagga i soffan och jag i min underbart sköna säng :D loove it !

idag vaknade vi upp och aiden hade glömt sin ryggsäck i bilen johanna kört hit så det va på tal om att hon skulle behöva få åka tidigt för att lämna av den , men det löste sig så johanna stannade på morgonen och vi drog till älskade panera :) tog det lugnt och käkade frukost , så jag kom nyss hem eftersom jag börjar jobba vid halv 1 och johanna va tvungen att lösa väskproblemet . så nu är jag ensam och snart kommer max . jobbar dock bara till 7 ikväll , skönt . går nog fort förhoppningsvis. sedan ska jag ringa camilla och hitta på något , vet inte vad bara. sånt som märks. jaja , det va väl allt för mig denna gång.


en fika vart det också , varm choklad och kaka :)

kaffe-johanna va där :D


CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0