ögongodis



HETING !! Nicholas D'Agosto som spelar shawn i filmen fired up ... den filmen va skitskön så det rekomenderar jag gärna :) jag och camilla såg den efter god mat på applebees . FIRED UP , SPELL FIRED UP , F U  :D så jävla skön och massa roliga kommentarer hela tiden. gå och se den NU !


flötmat :D

kanonsällskapet camilla :)

gårdagen va bra , och jobbdagen gick fort . chase va hos grannarna och lekte , max gick till ella , så jag hade bara blake hemma och han har blivit mycket mer pratglad mot mig dom senaste dagarna :) så det är kul att ha egentid med han. så vi spelade lite fotboll och sedan gick vi in och jag tittade och lärde mig lite fotboll på wii .. bigpop kom igår med . så han umgicks lite med barnen också . max är ju rolig , han va skitsur efter napen och då har jag sagt att jag inte kommer leka med honom :D så han surade och ville gå till ella , inte sen på ! sen när jag gick och hämtade honom vid halv 7 så hade vi jättebra tid tillsammans och skratta och stojja runt . sen när jag lämnar huset så får jag knappt göra det för honom för han vill att jag ska stanna, too late dude ! men han vinkade av mig i dörren , alltid lika sött :)

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0