one day at the playground

hej hallå ...

varmt som bara den är det ute idag . jobbat mellan 9 och 4 , vid 10 åkte jag och max till bibblan , som tur va slapp jag betala för dom lite försenade dvderna idag :D dom gör om på sin sida så jag kunde ju faktiskt inte låna om dom . tur det . vi lånade visst 10 böcker , har redan 7 eller nåt hemma , haha . max är ju så rolig när han väljer böcker , jag säger åt han att hitta några böcker som han vill läsa , han tar dom tre närmaste böckerna och river ut dom och säger "här , du sa åt mig att hitta några böcker , här är dom" .. thaanks . ajaa . efter bibblan drog vi till en av alla lekparker runt omkring , och det va verkligen riktigt skönt ute trots att klockan bara va 11 när vi kom dit typ . jag och max roade oss själva i rutschkanan medans vi väntade på ashley , saara and colt ! dom kom och a and max lekte med varandra medans jag och saara satt och snackade om bäbisen som kommer och planerar fredagens playdate . får se om det blir att åka och bowla eller inte :)

utgång med älskade brysch i helgen också , ska och klubba på ibitza tänkte vi :) fast kommer inte ihåg om det va 21 år på lördagar kom jag på nu... aja vi lär väl ha skoj ändå , får se vad planerna blir , jag börjar ju dock jobba vid 1 på söndagen , men det kan jag leva med , hoppas på att bebisen är hemkommen då .. tog också ledigt nästa fredag eftermiddag och lördag för en utgång , då kommer det ner någon svensk till mie , så vi skulle väl gå ut då tror jag :) jävligt skönt att kunna ha en hel bakisdag sådär :D jag jobbar ju oftast . hehe .

jag och max knäppte ju också kort när vi va själva och lite mer kort när dom andra kom :) here they come ..


slide and a running maxi

gillar frillorna han har :)

that's my boy

bilspel som finns i lekparken , jag utklassade max på det :D

jag och min pojk

sen ville max leka fotograf , naajs.

haha , och åter igen .

jag har en undervisning i hur man gungar :D

detta kort tog jag springandes då jag jagade dom , bra kamera

baby colt får avsluta bilderna för han är så söt :)


så nu sitter man här ledig och har ingenting att göra , max va här nyss och underhöll mig i 20 min typ . ska åka till starbucks med camilla och alicia sen . men inte förrän 7.30 som jag skulle möta upp dom . det är nog min dag i stort sett... imorgon är det jobb igen . tycker inte om torsdagar alltså . men aja . snart är det fredag IGEN ! går för fort tycker jag .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Ida

Söt max är. Jag saknar dig Erica. & ungarna med :D

2009-02-27 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0