överlevnad och tysk

den har jag hittat för resten av året , alanna , australiensaren som kom förra veckan träffade jag för första gången idag , så jävla skön människa , helt i min stil :) hon pratar dock lite fort ibland , men kommer väl lära mig hennes accent också . iaf , hon kom till mig ( endast 10 min emellan oss ) , vi åkte till starbucks och jävla sexgalning till tysk som jag mött förut fick för sig att jag va tysk och började prata tyska med mig , jag satt som ett frågetecken och bara WHAT ?! jaaa , är du inte tysk frågar han , skämdes gjorde han när jag berättade att jag va svensk :D varför tror alla att jag är tysk ?!! haha . han spenderade tiden med att sitta och prata med oss , rätt skön är han faktiskt . dom gick på alanna om australien också , hehe . bruden går i flippflopps nu :P iaf , efter starbucks drog vi hem till mig och satt och prata , halv 11 säger alanna , u wanna go to mcdonalds ? why not . så vi åkte dit och det tog hundra år för dom att göra en hamburgare alltså . dom stängde ju vid 11 , vi satt kvar till 11.10 och pratade och hon är sån som vill göra typ samma saker som jag så det känns som en soulmate :) skönt att ha någon man känner man kan åka till även om det är sent , det tar ju inte så lång tid och hon har ingen tid att passa heller om kvällarna :D asskönt . dom kör ju vänstertrafik i aus också , hehe . fröken hade visst kört på fel sida lite här . hon kör manuell bil också , fränt . länge sen jag såg en sån bil , men jag älskar ändå min bil mer <3

imorgon är det babytime , SCARY :D börjar 7 , killarna åker till skolan halv 8 sen är det cartoon som gäller , sedan drar vi till bowlingen i centreville på playdate med saara förhoppningsvis om ashley har skött sig . slutar 5 så det är skönt . hade även ett talk med mandy idag och skola och körtkort . så det känns bra , åker på kurs med camilla och katja den 17 april till 19 :P aajuste camilla , om du ser detta innan jag informerar dig så hänkar jag på :) hehe .

over and out

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: C

chop chop ;D

2009-02-27 @ 18:54:04
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ah, ska ni aka till NY pa kurs? For jag ska till NY mellan den 17 och 19, kanske samma? ;)

2009-02-27 @ 19:44:17
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0