senare torsdag ;)

dagen gick kanon , johanna kom och skrämde livet ur mig och vi for till panera och satt med datorn och lite . johanna körde hem mig för jag började vid 1 och hon for till körkortsgrejen och det innebar att MIN LILLA BRYYSCH FICK KÖRKORT IDAG , GRATTIS <3 blir bio och lite gott på det imorgon :) naaajs.

efter jobbet (runt halv 6) åkte jag till saara för att plocka upp henne och helvetet har brytit löst i hennes hus , föräldrarna är konstig och vill att saara ska jobba mer än 45 timmar i veckan vilket man inte får så vi får väl se vart det slutar ... men iaf, vi åkte till isbanan och bestämde oss för att åka skridskor :D 5 dollar , det va det värt . skönaste skridskorna jag någonsin haft på mig . åkte till runt halv 8 ,, skitkul . jag, camilla och saara knäppte en massa kort,  dock inte med min kamera , äger en bild eller två :) jag druttade iaf omkull när jag trixade och sånt . kulkul , NOT. min bahooki värkte ett litet tag . jag, camilla, saara, en mexikanare och en tysk for till tacobell och käkade . vi hittade en gayman som pratade massa med oss i kön . intressant , han visste lite svenska . vi va typ 7 st i kö och det tog typ 20 min att beställa .. tröga spanjorer. men vi satte oss ner efter den långa väntetiden och plötsligt sitter vi allihopa sjungandes till spice girls , britney spears , backstreet boys , pippi , westlife , five , hanson , robyn you name it , och bara en massa godingar , kul va det.  för dom andra kunde ju också backstreet boys och spice girls som det sjöngs mest av :D det är sånt man gör när man lever som aupair . sen skiljdes vi åt och nu ligger jag här...

förövrigt hittade jag och max hans nycklar som han tappa i brunnen igår .. haha . eftersom det piskade regn inatt så flöt som ner till där hålet slutar .. som tur är har musiken lagt av, men som jag fixa och donade för att dom skulle bli rena :D han va iaf glad resten av dan..

nä nu blir det film, sen sömn och vakna upp till en troligvis runda imorgonbitti och freja , det innebär en tredje denna vecka :D hehe .


brudarna grus in action

folket och dom små söta isprinssesorna i mitten

CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0