starbucks

just nu sitter jag på starbucks och kopplar av, camilla och saara kommer snart så vi ska prata plugg , vuxenpoäng till oss !

idag har bara varit en seg dag då jag har varit ganska mörbultad från gårdagen . erica johansson hade lite för roligt så det blev lite magsjuka på det . usch och fy . fast kul hade jag ändå :) vart ultrabar med brudarna , ojojoj . förkrök hos tessan med vin och gummibears . hehe . taxi in till downtown och jag hade en trevlig svenska lektion med taxichaffisen , han va från afrika , lustigt att alla är från afrika ?! han hade iaf barn och fru hemma i egypten eller vart det va :D nog om han , men trevlig va han . sedan vart det köande till ultrabar och kryss på händerna på det . men inte stoppade det oss från drinkande , karlar och bjudande här alltså, trivs som fisken i vattnet här då man bara betalar inträde på klubbarna och får resten betalt , sug på det  svenskar :D bilfärden hem till efterfesten va ju också trevlig . blev utkastad från bilen av tessan och har ett skönt skrapsår på armbågen , THAAANKS :D magsjukan slog till , shit pomme frites.  kvällen avrundades och imorse vaknade jag upp i efterfestlägenheten i skönaste sängen ever. trodde dock att johanna sov jämte mig , ICKE.  haha  . där ligger maria, en annan svensk brud . aa jag vet i tusan vad som hände där alltså . 4/5 toasters för kvällen och sällskapet . dock va inte denna dagen lika trevlig då magen har vänts ut och in och jag käkade frukost vid 4 , garrett  bara tittade på mig och skrattade . vart lite kyckling till frulle och sedan en nutrition bar nu precis innan starbucks . värsta hangover någonsin tror jag , ALDRIG MER !!

förlåt familj och släkt som måste få höra på detta , men det är något som måste berättas så jag kommer ihåg i mitt senare liv :)

nu har camilla kommit iaf , hon vinkade åt mig så trodde en gubbe att hon vinka åt honom så nu tjittjattar dom lite .. sweet gubbe . nä, nu ska jag avnjuta min grande signature hot choclate .

GRATTIS ÄLSKLING PÅ 20 ÅRSDAGEN <3<3<3

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Lina (",)

Thanks Gorgeous ;-D

question;

Would you love me in the morning ?

reply;

For ever and ever Babe ;-D

2009-02-09 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0