en ny dag och nya äventyr

vilken SUPERBRA DAG :) och jag är ärlig nu med .
vaknade upp lagom pepp på att börja jobba vid 9 , kommer upp och möts av en happy max och det gjorde mig happy . det va bara han uppe så vi grabba tag i våra jackor och stack ut i morgonsolen och lekte en timma, sen ringde min kära vän saara och vi drog på playdate till chantillys library :) vi hitta en dvd och en bok och dessutom skaffade jag lånekort . när vi "checkat" ut våra böcker så ropar dom ut i högtalarna att vi måste evakuera byggnaden på grund av gasläcka och ohja , jag kände lukten . så vi gick till bilen och hörde brandbilarna och stannade extra länge och jag och saara lekte turistas och fotade brandbilarna :D brandmännen bara skrattade :D


brandmännen :)

sedan åkte vi till donken och lät barnen leka och vi köpte lunch och grejade . skitnajs och max fortfarande på bra humör :)


max och ashley i leksaken ;)

max va så stolt att han åkte i ett spaceship

efter donken blev det hemfärd för naptime och mina andra kids kom hem från skolan och chase frågade för första gången om jag kunde hjälpa han med hemläxan han hade , och klart jag fanns där för honom . vi gjorde läxan och gick ner till källaren och lekte vidare med leken "krossa städer gjorda av tågtillbehör" :P vi gjorde det igår med , har filmer på det som antagligen kommer upp på youtube och bloggen någon dag :) tar så nedrans lång tid att ladda upp filmer . iaf,  sen vaknade max upp och åter igen va han glad, och vi alla lekte och roade oss och det har varit en sjujävla bra dag helt enkelt . jag gillar dessa dagar då det hela tiden händer någonting. 


chase and our towns ;) (farmtown vs. bigtown)

max upp&ner i mitt knä

gruppbild (lika fräsh som vanligt :P )

som grädde på moset åkte jag till johanna och vi drog på bio , marley and me såg vid , en bra film fast lite lång bara , men 4 av 5 toaster till den , och ännu mera grädde va att både jag och johanna hittade fina sommarskor för bara 25 dollar innan bion,  lätt värt det , även om vi har likadana skor :D hehe . tack för dagen alla inblandade, jag är glad och ännu mera glad över att jag har min lediga dag imorgon , då måste jag ta tag i mitt rum sen blir det säkert häng med johanna , sånt gillar vi :)

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0