fredag/lördag

jaha,  igår vad det fredag och då va jag ledig :) dagen tillbringades med kära johanna , lite shopping blev det (solglasögon och smyckeskrin) , asnöjd . va dock för trött för shopping , olikt mig, men ändå. jag bestämde mig för att ta min vän ut på middag, haha. vi drog till dulles town center och cheesecake factory , tillbringade säkert 2 timmar där eller nåt . mys på det , trevlig servitör hade vi också , han tipsade om maten och cheesecaken ;)  THANKS. blev lite häng hos johanna efter maten och sedan orkade jag inte mer .


yummie

cheesecaken (oreo cheesecake)

glajjorna och skrinet :)

idag.. idag började jag vid 1 , max kom dock inte hem förrens kvart över , sedan va det lunch för hans del och sedan nap , så jag tog det lugnt fram till typ 3 då resten av familjen kom hem . när dom kom hem gjorde jag knappt någonting :D hehe. sedan va det ravens vs. teenesse och vårat raven vann och gick vidare till final :) yeeeahj . va ett riktigt ståhej när dom vann i min familj . jag och max har tittat på hitta nemo idag med , jag skyller på att jag är sjuk , därav lugnheten . egentligen skulle jag jobbat till 10 men mina föräldrar gick aldrig ut som planerat så jag slutade tidigare, men stannade ändå uppe och umgicks och åt godaste soppan på länge också . max har varit på kanonbra humör idag och det har varit skitskönt för min del :) 4 av 5 toasters .


min plutt <3

GONATT & CHOP CH0P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0