great day , mie/johanna & red robin

idag hade jag en underbar dag igen , då max har varit på bra humör och även blake och chase . när max tog sin nap idag så vaknade han efter en timma och började gråta, så jag la honom på soffan i lekrummet utanför hans rum , så han somnade om och jag och chase fortsatte umgås i samma rum , plötsligt börjar max skrika : I HATE THAT , I WANT FRUIT PUNCH . tjeena , jag kissa ner mig nästan . det roliga va att han sov och la sig ner igen som att inget hade hänt , jag va i chock ett tag . mandy och chase for iväg för att träffa garrett någonstans, så blake och max stannade hemma och jag lagade chicken nuggets och fries , som vanligt :) KUNG PÅ DET. 

vid sju gick jag av så jag gick ner och fixa till mig för en shoppingrunda på dulles med johanna och danska mie :) en härlig brud det där. vi strosa omkring och hittade inte alls mycket,  örhängen så det räckte och blev över :D när det stängde vid 9.30 så va johanna rätt hungrig och mat blev det , på red robin.  käkade ceasarsallad med grillad kyckling, det va toppen :) dit kan jag åka igen. men jag hade en trevlig kväll med brudarna faktiskt . imorgon är det en ny dag och även den dagen då garrett och mandy åker till NY över tre dagar så jag är hemma med kidsen, men som tur är kommer grandma patty imorgon . får se om vi kanske åker till simhallen , det uppskattar barnen iaf , så det är väl tur :) ajaa, over and out .


mie och johanna

hallå glada gänget :)

ja just det , vill passa på att önska LYCKA TILL för mina fotbollsbrudar hemma i sverige som åker iväg och tävlar i SM i inomhusfotboll , hoppas det går bra för er , jag är grymt avundssjuk "/

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0