happy hours

denna kväll har bara varit helt sjuk ....

zach häver ur sig till mig : you smells like cookies (dog av skratt)
några timmar senare häver han ur sig igen när han kommer och luktar på mig : you smells like a sandwich
HAHAA. thaanks i guess.

det har varit en övertrött kväll och jag har garvat var och varannan minut. vi har ju haft våra små kommentarer som fuckar ur och ballar ur totalt. hehe .

jag och sam satt och pratade om något och så sa sam "faktiskt", matt bara tittade konstigt på oss och typ " why fuck this?" . haha.  fuck this låter som faktiskt om man tänker efter.

det är svårt att beskriva all jävla skit som sägs när det bara är jag och sam här som förstår och har internt... inte nog med att vi ligger ett decimeter ifrån varandra ,, msn används också . jag antar att det blir en happy hour för sam imorgon också då hon börjar vid 9 egentligen . idag skulle hon gå upp vid 10 , klockan va 1 när vi gick upp så vi får väl se imorgon alltså . för än lär vi ju inte komma i säng eller i golv om jag får säga det själv ;)

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0