knack knack

igår va en underbar dag , börjar halv 1 med att åka och hämta rhea och max på preschool , kom hem och luncha med max och sedan ut i det soliga vädret , skitvarmt :) han tog sin nap och chase och blake kom hem och chase och jag skrev en uppsats , mvg på den :P sedan blev det ut i värmen igen . sedan vaknade max upp igen , vi hade kostymparty med våra halloween kostymer och sprang runt och lekte spiderman och rånare :D kul va det . seden slutade jag typ .

idag blev jag väckt av att något ryckte i dörren , förstod att det va max för jag hörde hans prasselbyxor när han sprang upp igen , åter igen hörde jag hur han kom, denna gång va jag vaken , haha. så han kom in i rummet , och nu sitter han här med mig och lyssnar på musik , klockan är inte alls mycket . men jag ska åka på en tripp till postkontoret och fråga lite saker . det roliga va att max kom till mig två gånger igår med när jag va ledig :) haha, han måste tycka om mig. hehe.

well , jobbar 1-5 idag , känns lite onödigt men ändå . får se om det blir playdate med saara efter max nap . det vore great, tiden går så mycket fortare då , dessutom blir det kanske bowling med brudarna idag :)

CHOP CHOP


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0