sammandrag av new york

shit,  så kul jag har haft :) kommer sakna denna vecka väldigt mycket "/ och sam också förstås , haha , dum & dummare :) <3

iaf . i lördags satt jag och sam och bara , vi måste åka in och göra något kul , först va vi inne på att åka på comedyclub men sen bara ; ååååh , manlig strippklubb . så vi hittade biljetter till hunk-mania och det va ju en upplevelse för sig :) lätt värt pengarna , fick ju gratis lapdance och grejer ;) sedan efter 1,5 timme åkte vi till dunkin dounats och drack varm chocklad och åt en dounat i typ 1,5 timme , haha. för klubben vi skulle till öppna inte förrän 12 typ , så strax innan 12 tog vi taxi till klubben och där hade jag också jävligt roligt . det vart många kort och drinkar :S gosh , vodkan tog kål på mig . haha . vi fick sitta på vip med sams vänner och det vart skumpa och som sagt drinkar . vi tog taxi strax innan 4 för att hinna med tåget och det gjorde vi , pjuu . hade nogt varit död nu annars , åka 8 på morgonen och jag skulle upp vid halv 11 igår ;)

som sagt , upp vid halv 11 och packa och åka tåget vid halv 12 , inne i stan vid 20 över 12 och sedan taxi in till 7 ave and w 42 st (times square) . jag blev avsläppt typ framför den byggnaden jag skulle till men är man lite trög sådär så vandrar man ju omkring och hittar inte , till sist frågar jag en kille om vägen till byggnaden och han bara tittar på mig som om jag är dum i huvudet och pekar på byggnade på andra sidan vägen . så jag va där vid typ 1 så jag gick och käkade en hamburgare på burger king sedan bar det iväg till kön där det va kaos . dom har inget vettigt system på bussen iaf. även om man hade biljett så kunde man missat bussen , för dom satte nr hej vilt på alla lappar och dom som köpte biljetter där kunde liksom få nr före oss . idioti ! men jag kom med bussen iaf , och en halvtimme sena blev vi från NY . sedan vart det totalt stopp i trafiken när vi kom in i maryland så vi kom väl en mil på typ 25 min eller nåt . sedan kunde vi börja köra lite fortare . så vi skulle varit i dc vid 6 men kom dit halv 8 . BLÄ ! men metron och hela fadderullan gick kanoners :) och garrett hämtade upp mig och jag va hemma i huset vid 9 och i dörren möttes jag av en kramgo chase, kidsen hade tydligen saknat "cool erica" ;) så vi spelade lite spel . sen gick jag och la mig med århundrades huvudvärk :S måste kanske kolla upp det där.

så nu ligger jag här i min efterlängtade säng och ska tillbaka till jobbet om 20 min . max är på lekhumör iaf . det är väl bra det :) vet i tusan när jag slutar , hoppas dom ska på awana idag :) så slutar jag halv 5 , haha .

dock orkar jag inte lägg in bilder så det kommer i ett annat inlägg när bilderna finns på datorn :D hehe.

ja just det, GRATTIS till kisa damlag som vann borenscup , riktigt great att höra , men hade gärna velat vara där :) saknar fotbollen faktiskt "/

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0