fredag

och jag hade planer på en skön hemmakväll i sängen med en film .. så ringer julia som lät ungefär : hej , mat och förfest hos sara och utgång , vi ses ! :P nej men typ .. hah, älskar sånna här utan förvarning fester .. nu känner jag mig dock stressad över klädval och hur snabbt jag ska ta mig in till DC :P ajaa

imorgon blir det applebees med camilla, stefan och alanna .. hoppas på att johanna kan svara på om hon ska med eller inte. men det är som sagt en fullspäckad helg just nu . alltid lika kul :D det är ju bara 13 helger kvar, måste ju ta vara på dom :)

har även fått löneförhöjning nu med .. tacka gudarna för att jag slapp fråga efter mer pengar då dom redan hade fixat det där så det överförs just nu 196 dollar veckovis... gött med extra pengar :)

det var väl det i det stora hela .. måste packa lite smått nu , max tittar på tecknat i mitt rum ;) om en timma åker vi till poolen typ . skönt , slutar snart :D

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0