karoake

stod på schemat på lördagkvällen , efter att ha lyckats återställa sig efter många timmars om och men så laddade man upp för ännu en galen kväll , denna gång på hemmaplan ;)
jag åkte och plockade upp alanna och vi åkte hem till mig , skrattade , pratade svenska och va allmänt sega :P klockan halv 9 tror jag vi va klara för att åka hem till camilla för att sedan ta oss till applebees för karoke :)
 vi startade igång med en middag på AB , det blev en fish ´n chips :) gött !

sedan började drinkarna beställas in . haha . jag är inte den som gillar att sjunga inför främmande folk så jag satt i lite småpanik då alanna och co kom fram med förslaget att sjunga "wannabe" med spice girls , ja ! hehe. den genomfördes och jag behövde inte oroa mig för det .. mer drinkar beställdes och stefan bestämde sig för att beställa ett shotkalas med tequila .. euw .. men det slank ner . några drinkar senare står alanna och camilla återigen framför micken och sjunger denna gång "barbie girl" , har en video från det men den kommer nog inte publiceras :D haha. det va en riktigt trevlig kväll och en vimmelfotograf va på plats. kvällens höjdpunkt var nog när jag träffade en kille, zach , som får reda på att jag är svensk och han häver ur sig den enda meningen på svenska han hade lärt sig 10 år tidigare efter ett besök i sverige :
"jag vill knulla dig bakifrån"
det hade stackarn lärt sig av några svenskar då han vill ha reda på hur man sa " du är mycket vacker" , han berättade att han hade fått en ganska fin käftsmäll efter den repliken :D haha.


första drinken , inte den lilla sizen

jag blir så lycklig av denna bild på stefan , haha. 

jag och camilla va taggade

som sagt, drinkar va det

alanna peppade

stefan och camilla va söta

det är inte alla dar man åker flak


bonde ben


bonde zach

en del nyktrare än andra



bildbevis på att vi faktiskt sjöng :D även om den inte är vacker



jag och alanna va ganska fotogeniska den kvällen, finns en bunt med bilder på oss

en trevlig kväll med många skratt och trevligt folk !


en lyckad kväll , den avrundades med lite bagagevagnåkande, riverdance och en stulen hotellnyckel :) vårat lilla aupairgäng åkte hem till camilla där natten spenderades och jag och camilla hade visst pratat glatt i sömnen , och man kan tro att det va karlar jag sov med, VILKA SNARKNING !! :D mitt nattsällskap bestod av en kissemiss i min säng.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0