kvällen i DC

åkte ju som sagt in till dc för att fira 4th of july .. åkte till mallet inne vid alla monumenten och tittade på det tillsammans med camilla och co :) sen åkte vi till ett hemmaparty i alexandria .. blandade känslor om det :P en sjukt rolig äldre man fanns där .. han va typ 75 år och jag fick en bild på hans motorcykel med autograf på där det stod : to sexy from donny ...
haha, vi skrattade så vi tjöt och han berättade en massa roliga historier om förr och om kriget , ganska intressant faktiskt .

vi tog metron tillbaka till rosslyn där jag skulle mött Aj , men jag drog hem för jag tjurade lite :P ska träffa honom senare idag istället .. det är typ det som händer idag :P


fyrverkeriena i DC , typ den bästa bilden jag knäppte :)


dom hade sötataste hunden "cuddles" :) vill med ha .. tänkte stoppa han väskan

sen knäppte stefan en asläcker bild..

... så jag knäppte tillbaka .. höhö :D

dom matade tvättbjörnar varje dag med , så knäppte lite bilder :)

det va den kvällen .. jag va hemma cirkus 5 på morgonen , svintrött .. så vaknade upp för en timme sen drygt :P
nä nu ska jag prata vidare med far min sen blir det äventyr igen :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Vettigt;) själv firade man 4th of July på Platens... JÄvla ös när "the Boss" rullade igång med "born in the USA". SÅ jävla mäktigt.. århundradets drag:)

2009-07-06 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0