mammor ..

så klagar hon på uppdateringen .. IGEN :D men denna gång håller jag med . måste skärpa mig ...

MÅNDAGEN
Jag , max och reese packade bilen och åkte till bibblan , spenderade lite tid där och sedan åkte vi till fair oaks mall och lekte lite i en inomhusarea .. vi åkte hem , lunchade och lekte lite . dagen gick superfort och det va superskönt :)
kvällen spenderade jag på msn med jyasue, ganska kul . som vanligt :P skypade även lite med familjen , allt är nästan klart för deras ankomst i oktober , YES !

IDAG
började klockan 8 som vanligt , gjorde iordning oss och packade denna gång bilen för ett par timmar på dulles town center (också ett shopping mall) .. vi kom dit vid halv 11 och va hemma igen vid 2 , riktigt najs.. på detta mall har dom också ett playarea och dom har ett tåg som går genom mallet , sen även en inomhuskarusell . så vi åkte tåg, karusell och lekte ett bra tag . vi käkade även lunch på chick-fil-A , lägg ner MAX och BK i sverige och skaffa chick-fil-A istället :)


max hittade lite vänner att leka med

vi hittade även chick-fil-A kossan

och max va glad över att åka tåg :)


när vi kom hem la vi ner reese i hans säng och mandy stannade hemma medans jag och max åkte till poolen och chillade lite :D dagen gick ganska fort och det är skönt , imorgon väntar ett ganska slapp dag då jag jobbar mellan 8-10 på morgonen , sen åker min familj iväg för att hämta blake i baltimore och sedan kommer dom tillbaka vid halv 4, 4 och då ska väl jag jobbar fram till 6-7 någonting kanske .. höhö .. FETT NAJS ! jag ska glassa i poolen då det är superhot här nu ..

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0