måndagstrött

alarmet stod på 7.28 , fråga mig inte varför ojämnt . kände för en liten snooze . sen blev det duschen för att vakna till ... sov inte många timmar då jag va hemma 1 på natten , men det är ju självförvållat :) hade dock en rolig kväll med lite madagaska, beatbox och lite sång .. skrattade gott .

idag har det inte hänt allt för mycket då jag har varit seg och det har varit skitvarmt . skjutsade kidsen till poolen vid 10 för simträning , så jag max och reese tittade på . åkte hem vid 11 och förberedde lunch och dom äldre killarna sitter ju fast vid datorerna nuförtiden då dom får spela hur mycket dom vill ... lyckost dom . jag och max hoppade studdsmattan och vi har svenska lektioner och han kan ord som , hoppa, spring, spring inte , gå, stanna, sluta , hejdå, stopp, ja, nej, jo ... det börjat låta riktigt bra :D vi säger alltid "hejdå" till varandra , tss .
har ju schemat 8-5 varje dag nu , fett najs.. eller ja , vissa dagar är det ändrade tider om mandy säger något ..

jag mötte upp sofie och laila och vi åkte och tittade på resväska åt sofie .. sen åkte jag och sofie och käkade på wang kock eller vad det heter, det är iaf en chinaresturang .. och nu ligger jag här och funderar på ett bad eller om man skulle få ett par extra timmars sömn .. blir nog sängen :)

jag är dessutom förbannad på min dator som leker cp då länkar låser sig på menygrejen längst ner , så det går inte att stänga ner , så jag har en massa onödiga länkar upp som inte går att stänga ner ,, HJÄLP NÅGON??

NU SKA VI LEKA LEKEN "FINN EN SAK BILDERNA HAR GEMENSAMT??"


CHASE
(har han ett handikapp?)

MAXIMUS (han ser skräckslagen ut , haha)

BLAKE (för hungrig för att posa)

REESE (bara allmänt söt och hungrig)

det är sånt här vi kan komma på att roa oss med vid frukosten , hehe. jag hoppas inte ni hade svårt att hitta svaret ?? :)

ÄSCH , nu ska jag gå till sängs .. najs ska det bli , är förhoppningsvis utvilad imorgon :D vi hörs ..

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Det är ju helt klart haklappen!! Fy fan så bra jag är som ser det!:D

2009-07-07 @ 20:15:52
Postat av: camilla

åååh vilken söt liten kille, den där minstingen :)

2009-07-09 @ 22:57:26
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0