onsdag

började dagen med att sova ut till 9.55 :D började 10 !
sedan tog jag med mina kids till fairfax corner för det va någon show för barn där , chase och max uppskattade det inte alls , så istället roade dom sig med att springa i en fontän :D sweet . dom hade kul iaf .
vi åkte hem och lunchade och spelade lite spel och lekte , gick extremt sakta idag . men jag tror det beror på att jag jobbat 10 timmar dagligen dom senaste dagarna .


chase och max lekandes med alla andra barnen i fontänen


jag har stressat över att jag har varit tvungen att göra skolarbete till min weekendklass. men idag ringde jag alanna och hon häver ur sig att jag inte behöver lämna in arbetet förrän max 6 veckor efter helgen . hahaa. MIN KVÄLL GJORDES JU DÅ SÅ ATT SÄGA ! jag bara la ner allt som innebär skola och slappade . hehe .

min dag gjorde även idag när det ringde på dörren och utanför står en ung snygg man , underbart när dom bara kommer till dörren sådär utan att behöva lyfta en finger . hehe . vi tjittjattade en tag , han va lika gammal som jag och han kom närmare mig för att prata och häver ur sig " can i come closer , i mean , maybe u dont like chocolate " , YES i do sa jag :D hehe, han va iaf där för att prata men husägarn , tyvärr sade jag och han skulle kommit tillbaka , men det gjorde han inte . hoppas på att få se han igen , hehe :)

imorgon är det nya tag som gäller, just nu gäller en dusch för min del , är jävligt äcklig .. måste även plocka upp i mitt rum för städarna kommer imorgon ..

AJUST DET .. för alla som vill veta så kan man säga att jag går på semester imorgon , börjar jobba igen den 10 august ., HÖHÖ. loovely för mig :) garrett och mandy åker ju över till europa för att undersöka frankrike och italien , too bad att dom åker hem den 10 augusti freja, läste på bdb att du åker till italien då :P så nu peppar jag inför långledigt och nya tag när dom kommer tillbaka , vilket innebär att jag bara kommer ha ett par veckor kvar , max 10 :D yeeeeah.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0