picknick

i det sköna gröna i en park i centreville , dit begav jag mig för att möta upp mina aupairer i fredags :) mycket mysigt va det , käkade frukt och brownies.. YUM ! :) det bjöds på humor och camilla fällde dagens kommentar :
- does she wanna be a strawberry ??

det visade sig alltså att våra mexikanare snackade om en brud som ville vara lite finare av sig , då kallades man tydligen jordgubbe och det fattade inte camilla , hehe .. kul va det iaf :)

vi åt som sagt, tog en massa bilder , spelade fotboll och skrattade :) efter ett par timmar i skuggan under det stora trädet så åkte vi vidare bort mot aupairmötet lite längre bort i parken och jag snackade lite med min lcc så jag har lite att göra nu , ska höra av mig igen till skit cultural care ! usch för dom just nu , får ingen hjälp känns det som !


vi är grymma

picknick va det här

som sagt, grymma va det

fotboll hanns med

skååååål !

mig och camilla

i detta landet gör jag inget själv (a)

grymma gänget igen

woooohooo :D

några i min aupairgrupp

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0