sofies goodbyeparty at cheesecake factory


me and sofie , i really gonna miss u hun ! "/

laila and me , u r still gonna be here , but u r leavin soon "/

south ridings gangstas :D

me and my shorties :D

im gonna miss my neighborhood crew "/

detta är min absoluta favoritskylt i hela världen : )

AAA, iaf , det va lite från kvällen , mesta dels bilder på mig ... det får ni stå ut med :)

glömde berätta om när jag tankade idag med , gick in för att betala och då säger killen bakom disken : "i like your smile , it´s really cute" ,, tackar sa jag och gick .. sedan i tisdags när vi åkte hem från shoppingmallet så stannade vi vid ett rödljus och personerna i bilen jämte börjar glo på mig och försöker få mig att dra ner rutan och snacka , jag ignorerade medans max samtidigt säger
" hey , erica, there is some guys tryin to talk to u , can u see them?" ,
max i dont wanna talk to them...
"but they really wanna say something , why dont u talk to them?" ,
eeeeh, max , dont look at them , look at me and talk to me :D cause i dont wanna talk to them ..

han va så himla gullig sittandes därbak och försökte övertyga mig om att prata med främlingar , samtidigt som jag satt förbannad över att dom såg att jag hade barn i bilen och ändå satt och glodde och försökte få mig att snacka med dom .. ASS !

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0