söndagen

vaknade som sagt upp hos camilla i en av världens skönaste säng :) camilla hade en och annan drink igår så det gick ganska bra för henne dagen efter :D

jag tror camilla är kommentarkungen med sin smått roliga kommentar efter en dusch och mitt i klädval:
"alltså, vad ska man ta på sig för att se nykter ut ??"

en annan dag spelade vi guitar hero och vi är mitt i en låtval och hon säger:
"vilken sås ska vi ha?"

hehe, hon är bra rolig den där bruden från gävle :)
i vilket fall som helst så pallrar vi oss upp och jag och alanna beger oss hem för att ladda inför bio :D vi åkte först och käkade mat , sedan åkte vi för att se den efterlängtade filmen " the ugly truth". SE DEN !!! den va underbar !



nej , nu vart klockan 1 här , har iofs sovmorgon imorgon , länge sen . börjar 11 iaf . nu finns det iaf en bra massa uppdateringar från min helg .
HUR VA ERAN HELG ?

TTYL

Kommentarer
Postat av: David

Davids otroligt spännande helg:



Fredag: Gym på dagen o sen bad på kvällen. Sen var det dags för nattjobb.



Lördag: Kom hem från jobbet 06. sova några futtiga timmar o sen upp för att vara lite stödcoach för kisas lag i slätmonpokalen. helt yrvaken o förstod nog inte riktigt vad jag syssla med. Bandy?? njaa..

Sen var det dags för mer jobb. 12 timmar natt.. hurra.



Söndag: Kom hem 06 som vanligt o sen några timmar sömn o sen upp o jobba igen vid 14. jobb till 22 o sen kom robert förbi med lite gott från Subway. smaskens:D sen blev det lite tv-spel o sen en film och kom i säng vid 4.



Måndag: (inte helgdag men va fan) LEDIG!! jaa, blev gym o måndagen är inte klar än. regnigt så vet i fan vad som kommer hända resten utav dagen:D

2009-07-27 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0