trött eller ?

imorse vaknade jag upp av att duschen drog igång (mina värdföräldrar har deras badrum över mitt) . så jag tänkte , strax dax att börja jobba , tittade på klockan och den va .41 , och jag har alarm på .45 . jag sov och alarmet ringde , snoozade till .55 och sedan tog jag på mig kläder och gick upp .. skrämdes av en garrett som stod i dörren typ och han bara tittade på mig som att jag va dum i huvudet :P
han frågar mig :
- vad gör du uppe ? när börjar du jobba egentligen?
- nu ...  ?!?


jag tittar på klockan och inser att klockan visst bara är 7.00 och att jag hade varit jävligt trött och bara drömt att alarmet gått på :P sånt är livet, han skrattade åt mig och jag gick tillbaka till sängen med kläderna på och gick upp igen vid 7.59 , denna gång vart det rätt :)

ibland är man bra trött !

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0