amerikanskt körkort del 3

jag och laila drog oss mot DMV runt 2 tiden ... fick vänta ett bra tag ... som vanligt krånglar det lite med mitt namn då det säger i mitt pass att jag heter gun .. ajaa. så mitt första namn här just nu är gun :P vilket innebär att jag går omkring och heter ``vapen`` ... hahaa.

efter alla papper fick jag sitta ner ett bra tag till , sen ropade dom upp mig för att göra testet ... gick därifrån med ett leende på läpparna ;) klarade det .. hade 20 rätt av 25 som jag måste ha... hade småpanik på sista frågan .. hehe.. whatever..

fick sitta ner igen och vänta på en person som jag skulle köra upp med ... aaa , får en tillslut och vi går ut till garretts bil och hon säger.. tyvärr. du kan inte köra i den här.. då är bilfan inte ens laglig att köra... tack garrett typ ... hem till laila och låna hennes bil och tillbaka och köra med en liten japan ... han va trött .. det va varmt ute sa han .. vi körde i 7 min och 4 dollar fattigare hade jag ett körkort : ) har för tillfället bara ett papper , men kommer ett kort om en vecka typ .. kommer bild då...

YEEEEES, ÄNTLIGEN TYP !!!

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Congrats!;D i'm so excited for you!:D

Damn!! I have such a gay day! wtf!!



Hahaha!

2009-06-27 @ 22:57:07
Postat av: Pappa

Grattis till körkortet och kör försiktigt i sommar.

2009-06-28 @ 09:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0