BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE ..

JAHA.. svenska bokstäverna är tillbaka som ni märker .... har köpt en dator idag :) TACK MAMMA ..

nu blir det att spara pengar till ett the sims 3 ... ohyeah .

nu till den bästa delen av dagen... BEYONCE !!! jag är så jävla glad över att christin köpte biljetter .. den konserten är bland det bästa jag troligtvis kommer uppleva i hela mitt liv.. inte dom bästa platserna men jag ska inte klaga för vi såg allt :) har sjujävla många filmer , hade inget minne på kameran kvar till slutet... alltså , det kommer bli svårt att beskriva kvällen för man måste ha varit där för att verkligen förstå hur underbar hon verkligen är .. så jag kommer leva med att jag har varit där och inte duuuuuu !! :) nanannananaaaa..



CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: josefine

åh jag vill också, är avis :)

Hoppas allt är bra med dig iaf, vilket jag tror att det är. saknar dig lika mycket än <3

2009-06-25 @ 18:51:06
Postat av: Mor

Du som gillar att se på mycket film! Om ditt nätverk är bra i ert hus så gå till: http://www.moviestream.se/. Du behöver installera en divX-spelare första gången men sen har man tillgång till väldigt mycket filmer GRATIS och vi såg en igår (Fired up :)) och det funkar jättebra. Kram.

2009-06-26 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0