hey june

alla redan ar det juni .. det gar fort minsann :)

det har ju inte hant allt for mycket pa senast maste jag erkanna.. i lordags jobbade jag ett par timmar pa morgonen .. pa eftermiddagen kom camilla forbi och vi kakade mat , gick pa target och sedan akte vi pa bion dance flick som va sadar maste jag erkanna .. men det fanns vissa bitar som va roliga i den sa godkant far den ..

sondagen va jag hemma sjalv och jag bestamde mig for att ha en tvattdag .. sa tvattade gjorde jag .. sedan solade jag aven ett tag :) najs som fan . sedan gick jag over till laila for att titta over en eventuell niagra fall tripp . det ligger ett kanske med den resan . vi far se ,. sedan akte vi och hade en shoppingdag , hittade tva bikinisar och en troja , en klanning ocksa , men den har jag angrat mig om sa den ska jag lamna tillbaka .. en skon dag .. pa kvallen tog jag tag i mitt rum och rensade lite bland klader och i garderoben , nu ar det skinande rent hos mig :)

idag va det poolpremiar for mig .. tog med mig maxen tillsammans med laila och collin :) va lite kallt i poolen , men det gick ann . vi hann aven fa lite sol medans pojkarna lekte med varandra :) najs. mera sant om dagarna.. vi va ju faktiskt aven vid playgrounden pa morgonen .. dagarna gar sa mycket fortare nar man gor saker .. traffade aven den nya killaupairen som har kommit hit , alla sa att han va het,. men njaaa va. han va iaf trevligt sa han kommer ni nog se mer av tror jag.

sen har val inget mera roligt hant .. va skont med en lugn helg ., i helgen ar det south riding celebration har . sa dom kommer stalla upp ett tivoli och det kommer vara party .. haha . sag ganska kul ut , vi far val se om det ar nagot jag kommer ga pa , en chans att kanske traffa lite mer ungdommar har i omradet . ar lite ont om sanna maste jag saga tyvarr :P


max fick en medalj for att han har sista gangen nu i helgen , va med honom pa hans fotbollstraning i lordags.. haha. det ar ju en syn att se knattarna springa omkring :)

vi akte aven pa chases fotbollsmatch som dom dock forlorade med 2-0

mina nya bikinisar .. den gula ar fran ralph lauren och den andra kommer jag inte ihag .. men gillar den rosa mer :)

min underbart skona troja ,., den kommer slitas val kan jag lova :)

naa nu maste jag kila . .. ska till camilla , hon ska gora en touch up  och jag ska prata med en tatuerare om min tatuering :) hoppas pa bra priser . haha .. nu har ni en liten update pa mitt liv iaf ..

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad har du gjort med håret!? har du klippt av dig det nu igen?

2009-06-02 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0