kingsdominion omgång 2

då hade vi bestämt ännu en gång att åka till kingsdominion, denna gång var vi endast 3 men vi hade kul för de ..

vi fastnade i trafiken och hungriga som aset valde vi ett exit bara sådär och det visar sig att det va samma exit som förra gången och hur stor är chansen .. hehe . så det blir väl en vana hädan efter  :P det blev frulle på donken . haha.

vi kom till kingsdominion omkring 12 och det va ju lite mer folk denna gång kan jag ju lova. det första vi gjorde va att ställa oss i kö till en vattenkarusell , typ som colorado .. KAN MAN BLI MER BLÖT NÅGONSIN ?? vi hade ju turen att åka igenom en fet stråle med vatten och gissa vem som satt precis perfekt för att få allt på sig ? jo , jag hade inte en enda torr fläck efter .. najs.

vi åkte lite turer hit och dit , men tror nog vi åkte fler förra gången och då va vi där kortare tid , men vad gör det , denna gången fick vi leka i vattenlandet :) kul va det , vi spenderade säkert 3-4 timmar i vattenlandet .. mycket folk där med då det va apvarmt .

jag lägger ut bilder i stället för att skriva om det :P


roadtrip dit

jag och sofie på parkeringen :)

det syns dock inte hur blöta vi va efter den åkturen

här ser man sofies hår iaf , ganska blött :P

blötas förening

jag känner inte dom

vi åkte parisehjulet

jag gillade inte höjden...

vi tittade på kartan och vi bestämde oss för att gå till vattenparken :)

hoppkort utanför vattenparken , den saken i bakrunden va asläskig

utanför vattenparken

vi tog ett kort utanför parken innan vi åkte hem, tog inte med oss kameran när vi badade... så det blev inte så mycket kort, men jag hade en sjujävla rolig dag , men trött va jag ...

trött va det :P

vissa torkade bikinin på detta viset hem :P

vi va hemma runt 10 igår och mina kids va hemma och uppe .. askul att prata med dom igen , dom va glada för att se mig :) garrett hjälpte mig med min dator så nu har jag internet här hemma också .. naaajs..
jag va astrött som sagt ,, somnade visst med datorn i famnen och vaknade upp runt 12 och stängde av den , sedan vaknade jag upp 12 imorse :P ups .. ajaa.. jag kommer ju säkert inte vara trött ikväll då jag kanske ska jobba .. vi får se . måste åka och köpa presenter till mina kids som snart fyller år också .. snart har alla fyllt i min familj här och då är det bara jag kvar :P

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Skaplig heldag:D ser ju ut o ha varit riktigt skoj;) Fast, blind som jag är så kan jag inte riktigt urskilja vätan på era kroppar:) haha.

Det var ju hyggligt av dina kompisar också att torka bort den gigantiska dräggelpölen du säkerligen hade på axeln när du drog timmerstockar i bilen;) hahaha.

Beundrar också dina hopp som du gör då och då:) skulle jag hoppa upp sådär och dra upp benen skulle jag rasa ner på mina knän sen. Det måste tyda på att du antingen har ett jävla häng i luften, eller snabba moves;)



Sista bilden... Det ser mer ut som ett par inplantat som ni lagt i rutan:) haha. och hastighetsmätaren står högt med:) haha

Bitches on the road;)



Stand strong!

2009-06-28 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0