looooser !!!!

dagen borjade med somn till 11 :) NAJS. borjade jobba vid 12 .. gjorde lite tvatt, lite lunch och max tog en langdusch .. resten av killarna kom hem och chase kunde inte hitta en van att leka med, sjalvklart stallde jag upp och vi borjade spela monopol vid 3 :P jag forlorade sa det skrek om det ... jag hatart, jag forlorar alltid.. men det basta ar att vi fordrev tiden i 3 timmar nastan ..  klockan 20 i 6 sager blake... "du vet att varan simtraning borjar om 20 minuter va" VAAAA?? panika ivag och jag va helt lost i hur mycket klockan va :P jobbigt .. men dagen gick fort iaf . slutade vid 7 :)

jag ringde saara for en dejt at the pool ... fick tva dejter da hon traffade en svenska som ar har och halsar pa sin gamla vardfamilj .. jag fattade inte att hon va svensk , vi presenterade oss pa engelska och hon fragar " where in sweden are u from?" .. linkoping ...  ahaaa , jag ar fran goteborg sager hon pa svenska , det ar da man kanner sig lite sadar dum bara :) men for att inte vara taskig mot finlands saara sa blev det engelska .. sjukt att man pratar ett annat sprak med en som pratar ens ursprunliga sprak :P men hon verkar trevlig sa vi skulle horas . najs med lite fler svenskar i omradet .

imorgon borjar jag vid 8 och har max och reese pa morgonen .. sa laila ska nog troligvis komma over och vi ska planera varat frukostparty pa sondag :) hehee.  jag tror det ska bli varmt imorgon sa det blir nog lite pool pa eftermiddagen , det ska jag tvinga med mina barn pa nu nar dom inte har nagra laxor .. 

SEMESTER SNART ... FAN VAD NAJS :) DET AR NAJS OM NAGOT ...

 PS !!!!! besokssiffran for igar vad 11 st , kanner mig som en stolt bloggare .. NOT .. skarping fran allas sida inklusive min :) jag lovar att bli battre nar jag skaffat en ny dator .. som jag forovrigt maste borja leta efter .. can't wait .. jag ska unna mig the sims 3 ocksa.. bara sa ni vet :) sa jag kommer vara busy..

Nej. nu ska jag duscha .. hej hopp ... och SKARPNING :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Pappa

Missa volymen på datorn igen, såg att du ringt oss. FÖRLÅT! Trött mamma i soffan efter äventyret med hunden igår. Själv har jag varit utanför huset och skruvat med Frejas moped. Måste väcka soffpotatisen snart, cheeseglass skall göras till midsommarfesten hos Jimmy och Eva.

2009-06-18 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0