lordag + sondag

jag va ganska slo igar eftersom vi va ute ... men sedan borjade krypa i kroppen pa mig och jag ringde dc brudarna och da bjod in mig pa sverige kalas :) ganska bra kvall . pyntade trojor och naglar , jag maste erkanna att jag har underbara skills nar det galler att mala naglarna , eller hur ??? :) forfest hos julia , promenad ett par block , saga hej till miles , ga vidare till third ... ganska social kvall maste jag erkanna da folk kom fram och snackade lite svenska, lite norska , och lite allt mojligt . det bjods pa dricka och flaskor akte i golvet ..  men forovrigt en trevlig kvall .


christin va dar

julia va dar

malin va dar

baksida

framsida

mina underbart fint malade naglar ;)

iaf .. idag akte jag hem ganska tidigt . skulle akt till ikea , men det va for vacker dag for att ga till spillo sadar .. sa det blev en pooldag med laila, saara och ett par till istallet.. mega skont :) vi ska hanga i poolen varje kvall da dom stanger 9 :) naajs som fan. solen gar ner strax efter 9 .. sa idag har det varit en skon dag.


laila, ricarrdo och katja vid poolen

saara sager hejda for idag till min blogg .. typ :P

GRATTIS PA FODELSEDAGEN SYSTER YSTER FREJA <3

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Freja

tack så mkt, i efterskott x) <3

2009-06-09 @ 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0