manadsmote

ja jag vet att jag har varit dalig pa att uppdatera .. men just nu har jag inte ork

hade manadsmote idag med ..

- jag har just nu limit pa hur langt jag far kora med bilen.
- jag far inte ha musik overhuvudtaget i bilen
- maste fixa tvatt och vikt innan dagens slut
- jag ska ha reese mer an planerat

bilen forstar jag .. for jag hade tydligen kort jattemycket dom senaste veckorna. det innebar att jag kommer tjana pengar pa bensin, men troligtvis bli mindre social.
musiken ar skitsamma ..
tvatten ar jag lite arg over da jag kanner att jag inte riktigt har tid med den .. GASH !
reese ar jag lite nervos over eftersom jag kanske ska borja ha honom heldagar .. vi far val se hur det blir..

efter motet sa fragor saklart garrett mig
-"ahaa,  vad ska du gora nasta ar"
-"ja jag vet inte riktigt, har manga bollar i luften"
-"jag antar att dina foraldrar vill ha hem dig?"

da brast det . for jag forstod vad det ledde till liksom , vi kom aldrig riktigt till den punkten da han fragade om jag ville stanna langre. for allt bara brast och tararna rann sa vi satt ner och pratade och dom bara vi forstar om du har hemlangtan .. kan vi gora nagot eftersom din dator inte fungerar och blablablaa .. sa vi kanske ska gora en deal over att dom koper en dator sa betalar jag veckovis till dom.. dom sager att det kommer kosta lika mycket att fixa skarmen som att kopa en ny dator eftersom den ar gammal ! just nu kanner jag mig last med datorn och jag har knappt nagon kontakt med er darhemma .. men da ar fragan , kan jag fa ihop dom pengarna liksom .. det ar sa mycket mer jag vill gora .. men en dator kommer alltid vara anvandbar , just nu har jag hemlangtan och jag kan inte ringa "/

5 manader kvar , bit ihop !

Kommentarer
Postat av: Malin

Ah vannen :( Sant har blir man inte glad over att lasa. Hoppas det gar bra och loser sig med det mesta, hemlangtan ar hemsk just nu for min del ocksa, men vi far helt enkelt klara det tillsammans ! :) Vi kan ringa varandra och bara prata, usch, stackare. :( Hoppas det loser sig! Kram

2009-06-11 @ 04:08:47
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Jonna

sluta upp nu. Du klarar det här! tänk positivt det är 5 månader kvar det går snabbt och vi kommer ju sen. Så sluta lipa nu lilla syster :)

2009-06-11 @ 11:03:28
Postat av: matiillda

Hoppas det blir bättre Erika:) tycker synd om dig...

Får du inte ha musik i bilen när du är själv i den heller? tror du kommer åka hem efter ditt år?PUUUUSSSS

2009-06-11 @ 18:56:43
URL: http://matiillda.blogg.se/
Postat av: lina

jag håller helt å fullt med jonna . Sluta lipa :-) å sen vill jag påpeka mitt å pappas vad, vilket innebär att vi trodde att du skulle komma hem innan jul, men så blev de ju verkligen inte.. Vill oxå att du ska veta att jag tycker de är så strongt av dej å va på andra sidan jorden (typ) i väg från familj och allt.. Så håll ut även om de är jobbigt... Älskar dej, mer än livet själv.. <3

2009-06-12 @ 07:43:33
Postat av: Zoa

Shit, vad jobbigt de var o läsa de där att du var ledsen. Förstår att du har hemlängtan. Vafan. Men du har ju klarat dig så här långt och jag tror eller vet, att du klarar dig tills den dagen du ska åka hem :)



Jag väntar förfullt på mitt lilla bdb "mejl" :) förstår att du inte kan svara, men ändå :)

Du klarar de här, du är stark erica!



Vi ses när du kommer hem !

Miss you <3

2009-06-13 @ 00:38:33
URL: http://missguerrero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0