meatballs :)

jag rapade typ kottbullar hela dagen igar... najs .. eller inte raparna men kottbullarna... saara hade en sleepover hos mig fran fredag till lordag da utgang stod pa schemat pa fredagen.. en najs kvall helt enkelt.. igar va det lordag och man hade ju matt battre .. men omelett bjods det pa och vi kom sakta men sakert igang infor dagen. vi va sugna pa kottbullar.. och sa blev det.. vi akte och handla grejer och jag at for forsta gangen pa 8 manader riktig potatis ..  det va ett hallelulja moment nar jag at potatisarna :)




haha, varan farglosa "brunsas" :)

pa kvallen kom det over lite folk till mig och vi hade trevligt.. vi va bra manga ett tag .. roligast va nar en vit brud kom och hon bara, jag ar fran sydafrika.. det gjorde mig confused :) efter ett par timmar sa kom christin och julia och det blev visst en tripp till georgetown , igen ! en helt okej kvall faktiskt... nu har jag nattgaster har och alla sover , jag har ingen rost och en dusch vore ju inte fel ..



jag avslutar med ett happy kort fran gardagen .. hoppas eran midsommar va okej :) ta er tid och beratta om eran midsommar , alla 10 som laser ;) hehe. vore kul att veta vad ni gjorde .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Carro Alvin

först var det lite partaj hemma hos mig sen drog Linn och jag till Horn helt plötsligt på fest:D Hade as kul verkligen. Midsommardagen var det ju Örsåsa som vanligt! =)

2009-06-21 @ 18:36:55
Postat av: David

Midommarafton är ju som vi alla vet amatörernas afton!:D Så vi som har lite kött på benen tog det ju lite lugnt då, och släppte loss ordentligt på midsommardagen:D Kaptenen (captain morgan) var en trogen förljeslagare genom hela kvällen:) eller fram tills man drog till örs:D Då fick han stanna i kylen:D haha

2009-06-21 @ 19:26:26
Postat av: Zoa

Nice bruusås. Haha!

2009-06-22 @ 10:36:07
URL: http://missguerrero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0