olande i dc

sa har det varit annu en helg i det underbara staterna .... typ :P

har inte hant sa mycket sen senast ..  har jobbat pa som vanligt och det ar inte sa kul att skriva om jobbet :P for det ar inte allt for mycket variation ... tog dock reese till en playdate i torsdags .. spannande .. men det gick bra :)




helgen daa.. i lordags satt jag hemma pa lordagsangest om ovetandes om kvallens planer... laila ringde och vi skulle hitta till pride festivalen i dc.. det gick ju lagom bra... akte in med metron och motte upp henne och ingen parad hittade vi och hon kallade mig for blondie for att jag inte tog med mig adressen... WHAT?? man kan val inte tanka pa allt? hon fick ont i magen och vi tog metron hem och jag akte tillbaka till dc igen for att ga till julia.. vi fixade till oss och gjorde inte allt for mycket innan vi bestamde oss for att ga till miles och dricka lite...


miles och julia utanfor baren

julia inne i baren

olade ocksa... beviset kom har :P checka in mitt gula har ocksa..

efter kanske 1 timme sa kom malin och christin in som hade liftat och haft sig.. galenskaper sager jag bara ! vi drog till third och det blev mera olande och socialt varre.. en bra kvall ..


olganget..

DAVID: trippen till new york later som en underbar ide... iaf nagon som kommer over :) jag hoppas det kan bli av.. for jag har fortfarande 4 semesterdagar att ta ut :) sa jag tycker vi maste snacka ihop oss om det dar isf.. sa jag kan saga till att jag vill ha semester :)

SAM & MATILDA: bara sa ni vet sa kommer jag komma upp kanske i den vevan och saga hej till er och umgas och trana skrattmusklerna lite... nu vet nu :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: sam

hahha gooood :D..gilla du vora video film were is sweden :) HAHAH

2009-06-15 @ 19:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0