satan i gatan

idag har jag svettats kan jag lova .. har varit varmt som bara den .. 38 grader .. det ar jobbigt att vara ute i den hettan .. och hade inte tid att ga till poolen med max idag .. hoppas pa bra vader imorgon sa man kan aka dit och glassa i massa timmar :D eller , jag borjar ju vid 2 imorgon .. goosh . ajaa . far aka till poolen sjalv imorgon da .. eller ligga och glassa pa verandan .. naajs , sommarbrun ar jag med och det ar sa himla najs . ska bli kul att se johanna nar hon kommer hem fran miami den lilla grisen :)

annars har det inte hant for mycket idag .. jobbat pa bra som vanligt ;) hehe . ska nog aka och hyra en film nu .. vill se "he's not that into you" , va ju ett tag sen man sag den pa bion . sa det far det nog bli ikvall :)

angaende min tatuering med.. va ju inne och snackade med dom igar . dom trodde den skulle kosta mellan 60-80 dollar att gora tatueringen.. fast dom trodde det skulle bli svart att halla dom i bra skick for dom skulle sitta sa langt ner pa foten . men vi far se.  har iaf bestamt mig att gora den i slutet av augusti .. i och med att det ar rekomenderat att man inte far sola och bada pa ett tag nar man gjort den .. det kommer nog bli ganska mycket sol och bad nu tankte jag :D dock hittade jag en tredje tatuering som jag vill gora .. gossh.

det ar mitt liv just nu .. nu ska jag till giant .. later !

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0