torsdag igen

och jag trodde seriost att jag skulle do i hjartattack igar .. haller pa att ladda upp en bild pa youtube som jag filmade i bilen .. det small sa inatahelvete igar och det blixtrade hela tiden .. jag skojar inte ! det va fan inte kul , holl pa att bryta ihop sa jag satte pa en film , hyrde he's just not that into you .. eftersom den inte fanns sist jag skulle hyra den.
 

DAVID : Dina kommentarer varmer som alltid :) ler alltid lika mycket at dom , och tack for tipsen om laten. mera tips uppskattas :)

PAPPA : tack for att du la ner energi pa att skriva en kommentar :) uppskattas verkligen.

CHOP CHOP
jag va ju aven pa kalas igar .. askul ... kalaset va pa pump it up som ar en stalle med slides och hoppborgar och hinderbanor .. jag tror alla vuxna hade mer kul an barnen .. dit ska vi tillbaka :) varldens jobbigast traningspass typ . jag va helt slut efter 1,5 timme :P sofie har dock alla roliga bilder .. sa dom ska jag sno nagon dag .. typ imorgon kanske :) imorgon ska jag ocksa pa kalas , saara ska ha sitt 20 arskalas . hoppas jag ar ledig , for sen gar vi nog ut pa stan och kikar runt lite .. camilla ska aven komma hit :)


maximus posar i en av hinderbanorna

sofie och laila hade race och sofie vann stort :P


Kommentarer
Postat av: Pappa

Varning! Pekka har skaffat sig Skype, var beredd.

2009-06-05 @ 21:36:14
Postat av: Pappa

Varning! Pekka har skaffat sig Skype, var beredd.

2009-06-05 @ 21:51:51
Postat av: David

Kanske en kommentar som inte värmer...

Fan va mäktigt åskväder!!! Det vill jag också uppleva! Älska åska:D haha. jajaja, jag är lite störd.

2009-06-06 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0