bläääääääää ...

har inte hänt ett smack sen sist måste jag säga .. fredag jobbade jag och inte mer med det . på kvällen gjorde jag ingenting .. igår va jag ledig och då gjorde jag inte någonting heller .. ingen hade tid med mig förrän 9 på kvällen typ , då åkte jag och hämtade alanna och vi mös lite med coca-cola och film i min skönsoffa , men alanna lyckas alltid somna och hon snarkar så jag slåss med henne också . haha . det tråkiga är att hon just nu håller på att byta familj "/ hennes familj va ju bra knäpp så idag flyttade hon ut men hon har en familj på G i ashburn som ligger 25 min ifrån mig , inte så farligt . ändå ganska nära ..

idag jobbade jag mellan 12 och 7 .. gick segt men det gick . and guess what .
ALANNA ÄR SJUK , MAX ÄR SJUK .... DET INNEBÄR ATT JAG ÄR SJUK MED , JAG BLIR SÅ IRRITERAD DÅ JAG I STORT SETT VARIT SJUK 2 VECKOR AV 4 I MÅNADEN , HALLELULJA .. MITT IMUNSYSTEM SUGER VERKLIGEN.

så nu är jag inte på humör längre för att skriva blogg.  men jag kan ju cheera upp mig själv med att det är florida på fredag :) sug på den ni , fast det tråkigt är att det bara ska vara runt 80 F ditt vi ska , tror inte det är jättevarmt , men det får väl duga .

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Mor

26 grader tror jag räcker för att svettas lite :) http://hem.fyristorg.com/benela/javascripts/fahrenheit.htm

2009-03-30 @ 07:52:58
Postat av: Josefine

Jag hoppas du får en kanon bra semester i florida :) jag är absolut inte svartsjuk (typ hur mkt som helst) :)

usch vill att du ska komma hem! jag saknar dig <3<3

2009-03-30 @ 17:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0